9 اشتباه ساده ولی مرگبار در حسابداری کسب و کارها

یک مدیر کسب و کار به عنوان یک کارافرین مسئول تمام اتفاقات درونی و بیرونی سازمان خود است و اگر خود آن هم بخواهد به تنهایی تمامی امور حسابداری و اجرایی خود را انجام دهد به احتمال زیاد خطاها و اشتباهات حسابداری زیادی را نادیده خواهد گرفت که همین اشتباهات کوچک در طول زمان می تواند به مشکلاتی بزرگ تبدیل شود پس بهتر است قبل از اینکه با اشتباهات رایج حسابداری آشنا شوید فکری برای تفکیک وظایف در سازمان خود داشته باشید و اما این اشتباهات چیست؟

 

یکی بودن حساب های بانکی شخصی و کاری

مدیریت کسب کار شما با زندگی شخصی که دارید کاملا جدا است به نحوی که از حساب های بانکی و کارت های اعتباری شما گرفته تا بقیه موارد باید از یکدیگر مجزا باشد و عدم انجام این کار باعث می شود که نتوانید هزینه های شخصی و شغلی خود را به درستی از هم تفکیک کنید و مسلما این مسئله در محاسبات مالیاتی شما را با مشکل روبرو می کند.

حتی اگر حساب های شخصی و کاری مجزا دارید، سعی کنید تا حد امکان از حسابهای شخصی تان برای پرداخت هزینه های کسب و کار خود استفاده نکنید. چرا که ممکن است فراموش کنید تا آنها را ثبت نموده و در محاسبات هزینه های قابل قبول مالیاتی خود لحاظ نمایید.

ادامه مطلب

ERP یا برنامه ریزی منابع سازمانی چیست؟

ماهیت ترازنامه چیست و کاربردهای سازمانی و بورسی دارد؟

قوانین سفته چیست و نحوه اجرای آن

های ,کسب ,شخصی ,حسابداری ,اشتباهات ,کار ,کسب و ,هزینه های ,شخصی و ,حساب های ,در محاسبات

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وکیل و مشاور حقوقی متخصص در دیوان عدالت اداری طراحی سایت با الو سایت (مهندس لطفی) هوش مصنوعی در ایران تزیینات سالن عروسی ثقلین حیاط خلوت فرشگاه تمبر عرفان وبسایت رسمی علی تیموری انتشارات و پخش ژوپین بوک لویالیتی و باشگاه مشتریان